Bij het Service Meldpunt kunt u terecht voor storingen, meldingen, klachten en/ of vragen:
-
Op bouwkundig en technisch gebied;
-
Over de schoonmaak;
-
Over/ aan gymtoestellen/ materialen.
Responstijd
Wij streven ernaar uw klachten zo spoedig mogelijk op te lossen. Wij laten u in elk geval binnen 2 werkdagen weten welke acties er zijn ondernomen.
Contact
-
Klachten en storingen kunnen te allen tijde worden doorgegeven via e-mail: servicemeldpunt@sportbedrijfdeventer.nl
-
Bij dringende zaken is het ook mogelijk om tijdens kantooruren te bellen met telefoonnummer: 0570-503913.
-
Het Service Meldpunt is van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 uur en 16:30 uur bereikbaar.
Bij acute storingen buiten de openingstijden van het Service Meldpunt kunt u contact opnemen met Sport- en Belevingscentrum De Scheg en vragen naar de dienstdoende sporthalbeheerder. Telefoonnummer: 0570-659777.
- Datum: 23-03-2020